zaterdag 31 januari 2009

GESTOLEN!!!

Vanavond (maar als ik naar mijn klok kijk eigenlijk al gisteravond) is er ingebroken in mijn (Stijn's dus) auto...

Ik was op een networking avond in Brussel dicht bij het Atomium. Men heeft een zijruitje van mijn auto ingeslagen en is aan de haal gegaan met:
* mijn GPS
* mijn iPod
* en het ergst van allemaal: mijn Laptop...

Ik ben dus al mijn gegevens kwijt: ook alle foto's van de verbouwing (gelukkig staan ze nog LowRes online), mijn 3D sketchup tekeningen, ...

Als er iemand ervaring heeft met dit soort inbraken en/of tips heeft over hoe ik eventueel iets van mijn gerief terug zou kunnen zien: please shoot!

3 opmerkingen:

Tineke zei

Ow shit :s. Klote!
Meer dan es goed vloeken is er wss niet aan te doen? :s
(Soit, deze reactie kan wss niet echt 'troost' bieden, 'k weet dat het echt klote is)

Anoniem zei

mijn ervaring met "gestolen laptops" is:
- zo gedetailleerd mogelijk (met serienummer enzo) aan politie geven, en een klein percentage van de toestellen worden zo teruggevonden en teruggegeven
- verzekeringen contacteren ...

Maar ik hoop echt da je da niet meer moet meemaken! Allessinds is de les "waarom een backup nemen" nu overbekend voor jou zeker? ;-)

In ieder geval hoop 'k da 't je niet TEveel last berokkent! Als we ergens mee kunnen helpen ...

Wim

Stijn zei

Wim,

ik heb een backup (thx to SyncBack) maar die is maar up to dat tot ongeveer een tweetal maand geleden.

Wat de hulp betreft: ik zal dus een nieuwe laptop moeten kiezen, en daar is eventueel wel wat hulp welkom ;-)